AppStore Expense Monitor

 

 

 

 

 

Wetfish Software har laget ett lite hendig program hvor du enkelt kan sjekke hvor mye penger du har brukt/kastet bort på Appstore.

Vil man egentlig vite det? Jeg ville og jeg gjorde det.  412 Applikasjoner har jeg klart å laste ned på 3 forskjellige iTunes kontoer. 2 norske og en amerikansk.

Den nette sum var mindre enn jeg fryktet men det viser seg at jeg har brukt litt i overkant av 3000,- NOK på diverse nyttige og unyttige Applikasjoner.

Appstore Expense Monitor måler kun hvor mye du har brukt på programmer i Appstore og altså ikke feks. Filmer og Musikk du har kjøpt. Heldigvis. Det man ikke vet har man ikke vondt av.

Programmet er gratis og kan lastes ned her.

Bildet er hentet fra www.wetfish.de

Skriv gjerne en kommentar på hvor mange programmer og summen du kom frem til her:)

Legg igjen en kommentar

